Automatische incasso

Door in te loggen met iDIN kunt u een automatische incasso aanvragen of uw rekeningnummer wijzigen.
Snel naar
- Automatische incasso intrekken
- Incassodatum aanpassen

 

Log in met iDIN

 

Veelgestelde vragen

Ik heb een brief van de deurwaarder ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met de desbetreffende deurwaarder. Als er een incassodossier bij de deurwaarder ligt betekent dit dat wij de vordering uit handen hebben gegeven. De deurwaarder behandelt het dossier verder. 


Heeft u een kaartje in de bus "met spoed contact opnemen" gekregen?

Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met team Huurbetaling via het Klantcontact 088 - 17 18 190.


Ik heb een huurachterstand. Wat nu?

Het kan gebeuren dat u door omstandigheden niet op tijd de huur kan betalen. Het team Huurbetaling is het aanspreekpunt om uw problemen mee te bespreken. Heeft u een huurachterstand of gaat het niet lukken om de huur te betalen? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, zodat we samen kunnen Kijken naar een gepaste oplossing. U kunt telefonisch contact opnemen met het team Huurbetaling. Dit kan op werkdagen tussen 8.00 uur en 17.00, telefoonnummer 088 17 18 190.

Welke opties zijn er wanner u problemen ervaart met het betalen van uw huur?

Wat zijn de rekeningnummers van Wooncompagnie en Blokcompagnie?

Woont u in een sociale huurwoning van Wooncompagnie?
Dan kunt u de huur overmaken naar: Wooncompagnie rekeningnummer NL21INGB0000456512.

Woont u in een vrije sector huurwoning van Wooncompagnie?
Dan kunt u de huur overmaken naar: Blokcompagnie, rekeningnummer NL59 INGB 0650 0431 97.

Kan iemand anders mijn huur betalen?

Ja, dit kan. Bijvoorbeeld door familie, de Gemeente, een bewindvoerder of een werkgever.
Neem hiervoor contact met ons op via
ons contactformulier https://www.wooncompagnie.nl/ik-ben-huurder/direct-regelen/stel-hier-uw-huurdersvraag/  of via Klantcontact 088 - 17 18 190.

Staat uw antwoord hier niet tussen?